Úvaly bez bariérÚvaĺy bez bariér

 

Technická mapa Úval a GeoportálGeoportál

 

Rozklikávací rozpočet

Rozklikávací rozpočet

Aplikace CityVizor

 

Investiční mapa města

Investiční mapa města

 

Digitální povodňový plán
Povoden

 

Aktuální příjezdy a odjezdy vlakůInformační tabule o odjezdech a příjezdech vlaků

 

Bezpečné Úvaly

Bezpečné Úvaly

 

Aktuální stav hladin vodních toků v Úvalech

Výmola

 

Kamery v ÚvalechÚvaly živě

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

 

Czech POINT

 

facebook

 

posemberi

 

Street Art Úvaly

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 12
DNES: 1101
TÝDEN: 1101
CELKEM: 1098839

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Stránka

  • 1

Lávka pro pěší přes silnici I/12 v Úvalech

Lávka pro pěší přes silnici I/12 v ÚvalechDůvod vyřazení: příliš nákladné řešení v porovnání s řešením spočívajícím v rozdělení stávající komunikace ochranným ostrůvkem uprostřed silnice.

Název projektu – investiční akce

Lávka pro pěší a cyklisty přes I/12

Kdy a jak schválen orgány města (usnesení)

Navržená studie lávky přes I/12 byla schválena Komisí pro výstavbu, územní plánování a investice dne 24.6.2015

Předpokládaná hodnota investice (finance celkem, vlastní, cizí)

13 - 14 mil. Kč

 

Předpokládaný termín

Realizace koncem roku 2018 při schválení dotace

Nositel projektu (odbor, osoba)

Odbor životního prostředí a územního rozvoje - Riegerova 897, Úvaly

Stručný popis

Přemostění silnice I/12 v úseku ulice Lužická

Podrobný popis (zejména zdůvodnění s ohledem na potřeby města, rozsah projektu, etapizace, …)

Lávka překlene silnici I/12 ve městě Úvaly v místě stávajícího přechodu pro chodce. Na pravé straně ve směru staničení silnice I/12 je prostor pro budování
lávky a nástupních ramp značně omezen.

Nachází se zde příjezdová komunikace, která je rovnoběžná se silnicí I/12 a v těsné blízkosti se také
nachází výstavba rodinných domů. Na levé straně je terén nezastavěn a pozvolně klesá směrem od lávky. Nachází se tam pouze náletová zeleň.

Silnice je v místě přemostění vedena v zářezu s hloubkou cca 2 metry. Lávku je nutno provést nad silnicí ve výšce, která umožňuje bezpečný průjezd všech vozidel (požadovaný průjezdný profil 4,80m a 0,15m rezerva). Z toho plyne výška nad okolním terénem cca 3 metry.

Rozpracovanost

Projektová studie

Další dokumenty, přílohy, odkazy na server

Projektová studie lávky

 


20. 2. 2018 Zobrazit méně

Stránka

  • 1