Úvaly bez bariérÚvaĺy bez bariér

 

Technická mapa Úval a GeoportálGeoportál

 

Mapa samosprávy - ÚvalyMapa samosprávy

 

Rozklikávací rozpočet

Rozklikávací rozpočet

Aplikace CityVizor

 

Investiční mapa města

Investiční mapa města

 

Digitální povodňový plán
Povoden

 

Aktuální příjezdy a odjezdy vlakůInformační tabule o odjezdech a příjezdech vlaků

 

Bezpečné Úvaly

Bezpečné Úvaly

 

Aktuální stav hladin vodních toků v Úvalech

Výmola

 

Kamery v ÚvalechÚvaly živě

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

 

Czech POINT

 

facebook

 

posemberi

 

Street Art Úvaly

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 23
DNES: 560
TÝDEN: 1865
CELKEM: 1004460

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin

3. Pojmenování (název) životní situace

Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin

4. Základní informace k životní situaci

Každý občan, který má podezření, že jeho zdravotní potíže souvisí pravděpodobně s konzumací určité potraviny (nebo určitých potravin), může dát podnět k prošetření.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Jakákoliv osoba, ať již občan České republiky nebo cizí státní příslušník.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Jasný a výstižný popis zdravotních potíží, jejich průběh, čas konzumace a čas projevu prvních potíží, popis potraviny a místo její konzumace nebo zakoupení, další informace - např. obal výrobku, nabývací doklady, lékařská zpráva z ošetření.
Podnět musí být podán neprodleně; v podnětu musí být uvedeny kontaktní údaje v případě nutnosti získání dalších informací.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Neprodlenou návštěvou zdravotnického zařízení a podrobení se odbornému vyšetření.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Šetření podnětu je zahájeno ihned po získání všech nezbytných informací, délka šetření není stanovena a odvíjí se od složitosti případu a šetření.
O výsledcích šetření je v souladu s principem dobré správy odesílatel podnětu informován.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

V případě potřeby a na vyžádání krajské hygienické stanice k došetření zdroje a přijetí opatření:

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět lze zaslat elektronicky na e-mailovou adresu příslušné krajské hygienické stanice.
Je ale vždy nezbytné uvést kontaktní údaje a pokud možno telefonní číslo, neboť bude nutné odesílatele podnětu kontaktovat z důvodu zjištění dalších podrobností nutných k vlastnímu šetření.

28. Popis byl naposledy aktualizován

29.07.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.