Úvaly bez bariérÚvaĺy bez bariér

 

Technická mapa Úval a GeoportálGeoportál

 

Mapa samosprávy - ÚvalyMapa samosprávy

 

Rozklikávací rozpočet

Rozklikávací rozpočet

 

Investiční mapa města

Investiční mapa města

 

Digitální povodňový plán
Povoden

 

Aktuální příjezdy a odjezdy vlakůInformační tabule o odjezdech a příjezdech vlaků

 

Bezpečné Úvaly

Bezpečné Úvaly

 

Aktuální stav hladin vodních toků v Úvalech

Výmola

 

Kamery v ÚvalechÚvaly živě

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

 

Czech POINT

 

facebook

 

posemberi

 

Street Art Úvaly

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 9
DNES: 145
TÝDEN: 145
CELKEM: 793578

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

  • 1. Název
    Město Úvaly
  • 2. Důvod a způsob založení
    Město Úvaly vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
    Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
  • 3. Organizační struktura
  • 4. Kontaktní spojení
    Pražská 276
    25082 Úvaly
    Telefon: 281091561
    E-mail: podatelna@mestouvaly.cz
    WWW: www.mestouvaly.cz/
    ID Datové schránky: pa3bvse
    • 4.1. Kontaktní poštovní adresa
      Pražská 276
      25082 Úvaly
    • 4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      Pražská 276
      25082 Úvaly
    • 4.3. Úřední hodiny
      pondělí7:30 - 12:0013:00 - 18:00
      úterý7:30 - 12:0013:00 - 15:30
      středa7:30 - 12:0013:00 - 17:00
      čtvrtek7:30 - 12:0013:00 - 15:30
      pátek7:30 - 12:0013:00 - 14:00
    • 4.4. Telefonní čísla
      281091561
    • 4.5. Čísla faxu
      Fax není využíván.
    • 4.6. Adresa internetové stránky
      www.mestouvaly.cz/
    • 4.7. Adresa e-podatelny
      podatelna@mestouvaly.cz
    • 4.8. Další elektronické adresy
      podatelna@mestouvaly.cz
  • 5. Bankovní spojení
    19-1524201/0100 (Komerční banka, a.s.)
  • 6.
    00240931
  • 7. DIČ
    CZ00240931
  • 8. Dokumenty
  • 9. Žádosti o informace

    Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

    • ústně – v kanceláři úřadu
    • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
      Městský úřad Úvaly
      Pražská 276
      25082 Úvaly
    • vzor žádosti ( formuláře) ke stažení zde
    • e-mailem: podatelna@mestouvaly.cz
    • elektronickým podáním: podatelna@mestouvaly.cz
    • telefonicky na tel. čísle: 281091561


    Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

    Lhůty

    • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
    • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
    • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
    • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
    • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
    • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
    • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
    • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
    • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

    Termíny

    • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
    • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

    Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

    Kdo může o informaci požádat

    • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

    Kdo informaci poskytne

    • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

    Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

    • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
    • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

    Další omezení práva na informace

    • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
      1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
      2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
      3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
    • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
      1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
      2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
      3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
    • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
    • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
      1. probíhajícím trestním řízení,
      2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
      3. plnění úkolů zpravodajských služeb
      4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
      5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
      1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
      2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
      3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
      4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
      5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

    Jak se o informaci žádá

    Žádost o poskytnutí informace se podává
    1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
    2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.
    Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

    Co musí písemná žádost obsahovat

    • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
    • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
    • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
    • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
    • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
    • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
      1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
      2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
      3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

    Jaký bude postup povinného subjektu

    • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
    • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
      1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
      2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
    • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

    Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

    • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
    • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

    Komu se odvolání posílá

    • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

    Kdo o odvolání rozhodne

    • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
    • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
    • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 10. Příjem žádostí a dalších podání
    Podatelna
  • 11. Opravné prostředky

    Co když orgán žádosti nevyhoví

    Odvolání

    • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
    • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
    • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
    • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
    • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

    Stížnost

    • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
      1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
      2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
      3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
      4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
    • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
    • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
      1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
      2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
    • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
    • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
    • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
    Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.
  • 12. Formuláře
  • 13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
    Návody pro řešení životních situací na portal.gov.cz
  • 14. Předpisy
    • 14.1. Nejdůležitější používané předpisy

      Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

      • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
        (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
      • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
        (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
      • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
        (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
      • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
      • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
      • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
      • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
      • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
      • Platné obecně závazné vyhlášky
      • Usnesení ze zasedání zastupitelstva
    • 14.2. Vydané právní předpisy
      Město Úvaly vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
      Úřední deska
  • 15. Úhrady za poskytování informací
    • 15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací

      Městský úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy. Ceník ke stažení zde

    • 15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
      Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 16. Licenční smlouvy
    • 16.1. Vzory licenčních smluv
      Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
    • 16.2. Výhradní licence
      V současné době nejsou pro Město Úvaly poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

    Výroční zprávy

    Výroční zpráva 2006 Staženo: 439x

    Výroční zpráva 2007 Staženo: 401x

    Výroční zpráva 2008 Staženo: 379x

    Výroční zpráva 2009 Staženo: 408x

    Výroční zpráva 2010 Staženo: 453x

    Výroční zpráva 2011 Staženo: 475x

    Výroční zpráva 2012 Staženo: 471x

    Výroční zpráva 2013 Staženo: 470x

    Výroční zpráva 2014 Staženo: 212x

    Výroční zpráva 2015 Staženo: 248x

    Výroční zpráva 2016 Staženo: 94x

  • Poskytnuté informace

    Poskytnuté informace dle zákona č. 106/1999 Sb. v roce 2011 ke stažení zde.

    1. Poskytnutí informace ohledně dědického řízení.
    Poskytnuté informace:zde ke stažení
    2. Poskytnutí informace: zaslání kopií kupních smluv Úvaly o odkupu pozemků v době před realizaací výstavby kanalizace v prostoru u Výmoly.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    3. Poskytnutí informace týkající se pozemků parc. č. 3268/42 o evidované výměře 9746m2 k.ú. Úvaly.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    4. Poskytnutí informace týkající se řízení č.j. K/907/06/SU/BUL/e ,,sdružení Květnice".
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    5. Poskytnutí informace: kopie vešekerých smluv uzavřených mezi Městem Úvaly a společností COPROSYS, a.s.-
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    6. Poskytnutí informace: kopie znaleckého posudku.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    7. Poskytnutí informace: Jmenný seznam uchazečů ve výběrovém řízení před omezením počtu uchazečů losováním ,, Vodohospodářské investice města Úvaly".
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    8. Poskytnutí informace: Jmenný seznam uchazečů ve výběrovém řízení před a po omezení počtu uchazečů losováním na akci ,,Rozšíření kapacity ZŠ Úvaly".
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    9. Poskytnutí informace: kopie mandátní smlouvy včetně dodatků společnosti VRV a.s. na provádění inženýrské činnosti pro atavby vodovodů a kanalizací ve městě Úvaly.
    Poskytnuté informace. zde ke stažení
    10. Poskutnutí informace: kopie dopisu v úplném znění od společnosti VRV a.s..
    Poskytnuté informace:zde ke stažení
    11. Poskytnutí informace: kopie dopisu projektanta včetně kontaktů č.j. 592/2014/OID.
    Poskytnuté infromace:zde ke stažení
    12. Poskytnutí informace týkající se pozemků Na Ztraceném korci.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    13. Poskytnutí informace týkající se zařazení pozemků parc. č. 3100,3116,3117 v k.ú. Úvaly u Prahy do pasportu komunikací.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení 
    14. Poskytnutí informace: odvolání OS Horoušany.
    Podkytnuté informace: zde ke stažení
    15. Poskytnutí informace: předložení zastavovací studie oplocení v přední části RD pro lokalitu Úvaly - Výpustek.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    16. Poskytnutí informace ve věci bazénu  na p.č. 560/86 v k.ú. Květnice.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    17. Poskytnutí informace týkající se kanalizace Na Ztraceném korci.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    18. Poskytnutí informace a stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace.
    Poskatnuté informace: zde ke stažení
    19. Poskytnuté informace týkající se  drenáže v ulici Vřesova
    Poskytnuté innormace: zde ke stažení
    20. Poskytnuté innormace týkající se všech zahájených řízení podle zákona č.183/2006 Sb., stavební zákon.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    21. Poskytnuté informace týkající se zaslání dokumentace o vydání územního souhlasu.
    Poskytnué informace: zde ke stažení
    22.Poskytnuté informace týkající se poskytnutí fotokopie projektové dokumentace stavby ulic Prokopa Velikého a Vrchlického z r. 2005
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    23. Poskytnutí informace týkající se výstavby inženýrských sítí v lokalitě obce Květnice III-Za Mlýnem.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    24. Poskytnutí informace týkající se rekonstrukce  komunikace ul. Prokopa Velikého a ul. Vrchlického
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    25. Poskytnutí informace týkající se územního a stavebního povolení firmy KEYSTONE v obci Květnice.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    26. Poskytnuté informace týkající se dokumentace pro Stavební povolení ulic Vrchlického a Prokopa Velikého
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    27. Poskytnuté informace týkající se dokumentace pro Stavební povolení ulic Vrchlického a Prokopa Velikého
    Poskytnuté informace:zde ke stažení
    28. Poskytnuté informace týkající se spisové značky a čísla jednacího rozhodnutí o změně užívání stavby ze dne 29.7., které nabylo právní moci dne 12.8.2014 a poskytnutí kopie tohoto rozhodnutí.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    29. Poskytnuté informace ohledně veřejného osvětlení
    Poskytnuté informace: zde ke stažení.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    30. Poskytnutí informací týkajících se veřejného osvětlení
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
     
    Poskytnuté informace dle zákona 106/1999 Sb. v roce 2015
    1. Poskytnuté informace týkající se plánů města pro rok 2015
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    2. Poskytnutí informací týkajících se zprůjezdnění úseku ulice Roháčova mezi pozemkem č.parc. 381/43 a ulicí Táboritská.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    3. Poskytnutí informace týkající se stavebního povolení včetně dokladu o povolení užívání stavby v obci Šestajovice - lokallita V lukáchI.
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    4. Poskytnutí informace týkající se průměrného platu úředníka zařazeného na funkci tajemníka
    Poskytnuté informace: zde ke stažení
    5. Poskytnutí informace týkající se veřejného osvětlení v Úvalech.
    Poskytnuté informace: žádost, odpověď
    6.  Poskytnutí informace týkající se otázky, zda město Úvaly používá systém CODEXIS.
    Poskytnuté informace: žádost, odpověď
    7.Poskytnutí informace o stavu a průběhu kolaudací RD v lokalitě Květnice.
    Poskytnuté informace: žádost, odpověď


    Poskytnuté informace dle zákona č. 106/1999 Sb v roce 2016
    1.
    Poskytnuté informace týkající se datumu kolaudace a nabytí PM rozvodu el. sítě a plynu v ul. Luční a kopretinová Šestajovice
    Poskytnuté informace:
     zde ke stažení
    2. Poskytnutí informace týkající se investičních plánů města v roce 2016: žádost, odpověď zde ke stažení
    3. Poskytnutí informace týkající se stavby ,,Splašková kanalizace Úvaly - II.Etapa": žádost,odpověď, příloha 1- 4, příloha 5, žádost,odpověď
    4.Poskytnutí informace týkající se poskytnutí informací, jaké podklady bude stavební úřad Úvaly požadovat pro vydání územního rozhodnutí. žádost, odpověď
    5. Poskytnutí informace týkající se poskytnutí informací  - seznam plánovaných projektů města pro rok 2016: žádost, odpověď
    6. Poskytnutí informace  týkající se pořizování nového územního plánu: žádost, odpověď
    7. Poskytnutí informace týkající se územního plánu: žádost,odpověď
    8. Poskytnutí informace týkající se poskytnutí fotokopií k projektů týkající se ,,rekonstrukce koupaliště": žádost, odpověď
    9. Poskytnutí informace týkající se územního plánu:žádost, odpověď
    10. Poskytnutí informace týkající se pořizování územního plánu: žádost,odpověď
    11. Poskytnutí informací o majetku města a jeho využívání, a to konkrétně o technologickém zabezpečení čištění komunálních odpadních vod v ČOV Úvaly: žádost,odpověď
    12. Poskytnutí informací týkající se nemovitosti v k.ú.  Úvaly a obci Škvorec: žádost, odpověď

    13. Poskytnutí informace k jednotlivým pozemkům v obci Škvorec: žádost, odpověď

    14. Poskytnutí informace týkající se věcného břemena na rozvodnou krabici v bytovém domě: žádost,odpověď

     

    Poskytnuté informace dle zákona č. 106/1999 Sb v roce 2017

    1. Poskytnutí informace týkající se přehledu částek vyplacených právnímu zástupci města: žádost, odpověď
    2. Poskytnutí informace týkající se poskytnutí písemmného soupisu konkrétních kroků, které úřad podnikl ve věci ukončení provozu hlučného čerpadla a nelegální stavby na pozemku č. 2875 v ulici Nad Koupadlem: žádost, odpověď
    3. Poskytnutí informace týkající se poskytnutí informací, kde je žadatel vlastníkem nemovitostí v k.ú. obci Škvorec mimo jiné nemovitosti se jedná i o pozemky par. č. 50/17 a 50/107: odpověď, žádost

    4. Poskytnutí informce týkající se investičních plánů města Úvaly v letech 2017 - 2020: žádost, odpověď

    5. Poskytnutí informace týkající se uzavření smlouvy, dohody, objednávky v souvislosti  se správou, provozem nebo modernizací veřejného osvětlení: žádost, odpověď

    6. Poskytnutí informace týkající se parkování vozidel u staveb na pozemkové parcele č. 106/42 Šestajovice: odpověď, žádost
    7. Poskytnutí informace týkající se investičních plánů města Úvaly v roce 2017: žádost, odpověď

    8. Poskytnutí informace týkající se počtu vyřízených žádostí v letech 2015-2016: žádost, odpověď
    9. Poskytnutí informace týkající se pokácení topolu na pozemku MÚ: žádost,odpověď

    10. Poskytnutí informace týkající se nemovitostí v k.ú. Škvorec: žádost,odpověď

    11. Poskytnutí informace týkající se zastavovacího plánu města: žádost, odpověď

    12. Poskytnutí informace týkající se výkopu v ulici Palackého: žádost, odpověď

    13. Poskytnutí informací týkající se místního referenda: žádost, odpověď

    14. Poskytnutí informací týkající se koupaliště: žádost, odpověď

    15. Poskytnutí informací týkající se stavby pozemní komunikace v ulici Na Ztraceném korci: žádost, odpověď

    16. Poskytnutí inforamce týkající se firmy BACH s.r.o: žádost, odpověď

    17. Poskytnutí informace týkající se stavbeního řízení na stavbu p.č. 548 k.ú. Jirny: žádost, odpověď
    18. Poskytnutí informace týkající se smlouvy se společností EKO-KOM a.s.: žádost, odpověď

    19. Poskytnutí informace týkající se odtranění nelegální povolené stavby dešťové kanalizace v Úvalech: žádost, odpověď

    20. Poskytnutí informace: žádost, odpověď

    21. Poskytnutí informace týkající se nelegálně nepovolené stavby dešťové kanalizace Na Ztraceném korco: žádost, odpověď

    22. Poskytnutí informace týkající se nemovitosti v k.ú. Škvorec: žádost, odpověď

    23. Poskytnutí infrormace týkající se rozpočtu veřejných zakázek: žádost, odpověď

    24. Poskytnutí informace týkající se nemovitosti v k.ú. Škvorec: žádost, odpověď

    25.Poskytnutí informace o čísle jednacím: žádost, odpověď

    26. Poskytnutí informace týkající se počtu stížností na stavební úřad: žádost, odpověď

    27. Poskytnutí informace týkající se nelegální nepovolené stavby dešťové kanalizace v Úvalech: žádost, odpověď - příloha k nahlédnutí na Měú sekretariát

     

     

     

    18. Výsledky kontrol dle § 26 zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole v platném znění za MěÚ
    Výsledky kontrol 2014:
    Městský dům dětí a mláděže zde ke stažení
    Mateřská škola Úvaly zde ke stažení
    Základní škola Úvaly zde ke stažení