Ne vždy se všechno povede a někdy i při nejlepší vůli uděláme botu. Taková bota se teď povedla nám, resp. našim Technickým službám.
Jedná se o změnu termínů svozů odpadu z domácností od nového roku. Na změně termínů nic špatného není, vychází to z operativy, ale vůbec se nám nepovedlo informování směrem k občanům – na poslední chvíli, na Život Úval nebo letáky vůbec nedošlo a navíc si příslušní kolegové neuvědomili, že ne každý vždy a všude čte městský web, facebook nebo aplikaci …
Je to chyba, která se neměla stát a za ni se omlouváme.
Pokud by se stalo, že jste kvůli špatnému informování neměli vyvezenou popelnici (resp. jste ji nepřistavili), zavolejte na dispečink Technických služeb (735 172 722), domluvíme se na náhradním svozu. Jak jezdíme, se dozvíte zde.
Uděláme vše pro to, abychom takovou chybu již neopakovali.
Petr Borecký, starosta
Jaroslav Špaček, ředitel Technických služeb Úvaly
V textu svozovych obvodů by bylo vhodné výrazněji oddělit jednotlivé obvody.
Souhlas, poprosím ředitele Technických služeb, pana Jaroslava Špačka, aby to zajistil.
Stane se, nikdo není neomylný…